Online kurz CoreCare® cvičení po porodu (i císařském řezu)

Specializovaný, komplexní ONLINE KURZ vedoucí k tomu, aby celé tvé tělo bylo funkčnější, krásnější a cítila ses v něm skvěle 
STARTUJE 22. LEDNA 2024
a já tě tam srdečně zvu :-)

 

Ať už jsi po porodu (císaři) krátce, nebo desítky let, díky tomuto jemnému, specializovanému CoreCare cvičení se ti zlepší:

- síla středu těla (core)
- vypouklé/povolené bříško a diastáza
- bolesti (nejen) zad
- funkce pánevního dna (inkontinence, poklesy, prolapsy, kély, pocity tíhy atd.)
- držení těla
- dobrý pocit ze sebe sama i sebe-vědomí

Během těhotenství a po porodu se v těle mění spousta věcí. Často se kvůli těmto změnám necítíme dobře a někdy nás dokonce hodně trápí.

Jsi po porodu (císařském řezu) krátce, nebo už x let a ...

  • cítíš, že tvé tělo nevypadá a nefunguje jako dřív, prostě jako by nebylo tvoje?
     
  • jsi překvapená nebo dokonce nešťastná , jak tvé bříško vypadá, jak je vypouklé, povolené nebo že ti po císařském řezu zůstal "převis"?
     
  • máš (stále) diastázu a nevíš co s ní?
     
  • tvé pánevní dno nefunguje tak, jak by ti bylo příjemné, nebo máš dokonce inkontinenci či závažnější problém typu pokles pánevních orgánů, prolaps dělohy, cystokéla, rektokéla a nechceš to tak mít už "nafurt"?
     
  • trápí tě bolesti zad, kyčlí, kolen nebo hlavy?
     
  • chceš se po porodu zas dostat do kondice, chceš začít správně cvičit, ale bojíš se, aby sis neublížila? Nebo jsi naopak "klasickým" cvičením alá fitko strávila hodiny ale bez výsledku? (= břicho je stále vypouklé, máš bolesti zad, kloubů, pánve, břicha, stav pánevního dna není ok)
     
  • tvoje sebevědomí spojené s funkčností a vzhledem tvého těla je na „bodu mrazu“?

Nezoufej! Nejsi v tom sama! Takové, nebo podobné pocity, zažívá spousta žen a většina z nich bohužel neví, co s tím, nebo na koho by se měly obrátit.

Není divu, na tenhle “stav“ nás totiž nikdo nepřipravoval, moc se o něm nemluví a většinou se bere jako součást mateřství.

Ale já bych ti moc ráda řekla, že jsi tu správně, protože...

… to všechno opravdu nemusí být daň za mateřství

… to nemusí být definitivní stav, se kterým ti nezbývá než se smířit

… už se nemusíš tiše trápit bolestí, inkontinencí, velikostí bříška, tim, že "tam dole" máš nějaký problém atd.

To všechno se dá zlepšit nebo dokonce vyřešit!

Jen je potřeba dát se na nějaký čas na 1. místo a s péčí na sobě pracovat.
Není potřeba někam dojíždět, zajišťovat si hlídání, nebo mimčo tahat s sebou a mít z toho tak akorát stres.

S radostí, laskavostí a péčí tě provedu tím, co tvé tělo po porodu/císaři (i když už byl dávno) potřebuje, aby zase fungovalo a tys s ním byla spokojenější a cítila se v něm dobře a sebevědomě.

Mám pro tebe důmyslně propracovaný, komplexní ONLINE KURZ:

CoreCare® cvičení po porodu - cvič s takovou péčí, jakou tvé tělo potřebuje.

Začínáme 22. LEDNA 2024

V kurzu tě naučím specializované, jemné core cvičení od úplných základů, při kterém se naučíš své tělo vnímat a pracovat s ním tak, abys došla k vytouženým změnám.

 

Pochopíš, jak to v našem těle z hlediska pohybového aparátu funguje a naučíš se to v každodenních činnostech využívat ve svůj prospěch.
Tvé bříško pak nebude vypadat jak v 5. měsíci těhotenství, záda přestanou bolet a na své pánevní dno se budeš moct spolehnout.

 

V těle je vše propojeno, proto to nebude jen o cvičení core.
Tělo opečujeme doslova od hlavy až k patě pomocí mobilizačních, dechových, uvolňovacích, aktivovacích, protahovacích a posilovacích technik tak, aby v něm vše co možná nejlépe fungovalo a cítila ses v něm skvěle při všem, co pak budeš chtít dělat.
Při sportu, při společenských událostech, při dovádění s dětmi, v práci nebo při intimnostech se svým mužem.

 

Kurz je systematicky poskládaný tak, aby se stav tvého těla pozvolna zlepšoval.

- střed i pánevní dno získají na síle a udrží to v každé situaci - při smíchu, zakašlání i s dětma na trampošce

- držení těla se bude postupně rovnat 

- bolesti začnou odeznívat a ty si začneš užívat pohyb, dovádění s dětmi, sport nebo prostě každodenní život

- bříško i diastáza se budou zmenšovat a tvá radsot ze sebe sama se bude zvětšovat

- začnou se formovat i boky, nohy, paže a zadek

- opět získáš důvěru ve své tělo i v samu sebe

 

Pojď se vydat na cestu k funkčnějšímu, krásnějšímu tělu a sebevědomějšímu já.

Uvidíš, že se spokojenou mámou budou více spokojení všichni okolo tebe.

Bude to kurz, ve kterém tě čeká:

  • VIDEONÁVOD NA ZÁKLADNÍ SAMO-DIAGNOSTIKU, abys věděla, jak to máš s tělem konkrétně ty a na co si máš při cvičení dát pozor a na co klást důraz
  • 20 x 30ti MINUTOVÉ VIDEOLEKCE, které na sebe navazují a provedou tě specializovaným core cvičením od základů, aby to v těle fungovalo tak, jak potřebujeme.
  • 20 x PDF LISTY “DOMÁCÍCH ÚKOLŮ” s popsanými cviky, doporučeným počtem opakování (většinou 3x denně) a taky tabulkou, aby sis mohla dělat čárky za to, co odcvičíš a měla z toho radost.

    Videolekce + domácí úkoly dohromady tvoří propracovaný tréninkový plán, díky kterému budeš přesně vědět, jak dosáhnout nejlepších výsledků a viditelných změn.
     
  • 5 měsíců MOJÍ PODPORY, ENERGIE A MOTIVACE ve speciální kurzové FB skupině, aby ses necítila sama a měla v zádech mě i skupinu stejně naladěných žen.
    Ve skupince budu odpovídat na otázky jak textově, tak budu dělat živá vysílání.
    + Ti každý týden přijde motivačně-informační e-mail, aby ses těšila, co tě ten daný týden v lekcích čeká, abys věděla kde v kurzu máš +- být a aby ti to připomínalo, že máš makat :-)
  • 4 x BONUSOVÉ VIDEO:
    1. Záznam webináře O cvičení po porodu – co vám o cvičení po porodu v porodnici ani ve fitku neřeknou
    2. Základní techniky práce s jizvou - protože i ta má vliv na stav a funkci našeho těla
    3. Cvičení a cyklus - jak si cvičením pomoct od bolestivé menstruace
    4. Tipy na kojení s ohledem na zdraví vašich zádíček

Líbí? Tak se pojď podívat, jak to vlastně bude celé probíhat prakticky:

Obsah kurzu, to znamená videolekce, "domácí úkoly" a bonusy, se ti od 22. ledna 2024 budou postupně zpřístupňovat ve členské sekci na webu CoreCare.cz.

Moje podpora, motivace a nakopávačky formou živých vysílání budou ve speciální FB skupině, vytvořené pro tento kurz.
 

Pozn. přihlašovací údaje na web i do skupinky ti přijdou těsně před začátku kurzu.


1.týden kurzu bude přípravný.


Shlédneš webinář, ve kterém se dozvíš všechny souvislosti, ze kterých budeme pak při cvičení vycházet a celé ti to krásně „zaklapne“ a bude dávat smysl.

Uděláš si dle návodu samo-diagnostiku u které zažiješ spousty aha momentů. Pak se mrkneš na doporučení pro tvé konkrétní problémy, aby ti kurz opravdu co nejvíce pomohl a mělas co nejlepší výsledky.

A taky koukneš na videa o práci s jizvou, kojení a cyklu, které ti pomůžou na cestě k lépe fungujícímu tělu a otevřou nový pohled na tvé tělo.

A od 2.týdne začneme cvičit!
Každý týden se ti ve členské sekci otevřou 2 nové cca 30ti minutové videolekce a k nim pdf s „domácím úkolem“ (cvičení cca na 10min, 3x denně). A tak se to bude dít po dobu 10-ti týdnů.

A TY MÁŠ 2 VARIANTY, JAK BUDEŠ KURZEM PROCHÁZET:

1. VARIANTA: „AKČNÍ ŽENA“:

=> Budeš cvičit v intenzivním tempu kurzu, to znamená 2 nové lekce týdně.

=> Ideálně si pustíš novou lekci v pondělí, kde se naučíš několik cviků, které si pak dle „DÚ“ cvičíš (většinou 3x denně 10 minut) do čtvrtka. Ve čtvrtek si pustíš další lekci, naučíš se navazující cviky, které si dle druhého „DÚ“ cvičíš do neděle a tak to jde dál a dál a za 10 týdnů budeš mít super výsledky!

=> Není podmínkou na lekce koukat v konkrétní den, ani čas! Pustíš si je podle toho, jak se ti to bude hodit. Toto je jen doporučení pro ideální případ.

=> Co se týče „DÚ“, nejsou to cvičení na hodiny a hodiny … spoustu cviků zvládneš během denních činností a ty specializované cviky ti zaberou pár minut ;-)
Je to otestované na reálných ženách - zpráva od klientky Jany: „Ivčo cviky už jsem si zautomatizovala je možný že to mám za 10 min odcvičený?“. No jasně, je to pak na chvilku a opravdu se to dá zvládnout podle plánu, což potvrzují slova klientky Hedvigy, která si už kurzem prošla „…Chci ti moc poděkovat, fakt mě to donutilo každý den cvičit tolikrát, jak jsi psala.“ a slova Báry, které kurz přinesl čas pro sebe: "...zjistila jsem, že mám čas i pro sebe a teda 3x pár minut denně dělá zázraky, jak na psychiku, únavu, tak i na těle.".

No a pokud budeš chtít raději volnější tempo a vše si víc zažít, je tu pro tebe:

2. VARIANTA: „POHODÁŘKA“:

=> pustíš si jen 1 videolekci týdně a podle daného „DÚ“ si budeš cvičit celý týden. Teprve další týden si pustíš tu druhou, navazující lekci. Tím pádem budeš mít celý kurz na pohodu rozložený na 20 týdnů, po kterých budeš mít úžasné výsledky.

No a celou dobu se budeme potkávat ve FB skupince, kde tě budu nakopávat i uklidňovat.
Bude sloužit jako bezpečný prostor pro sdílení pokroků i fňuků a vzájemnou podporu a motivaci s ostatníma holkama z kurzu. 

A protože je mi jasné, že teď ještě nevíš, jaká varianta ti bude víc vyhovovat, rozhodneš se až v kurzu, jakým tempem si ho budeš procházet.

Kurz je dostatečně dlouhý, abys to všechno v pohodě stihla, ale je omezený, aby tě to motivovalo kurz dokončit a mít výsledky ;-)

Když mluvím o výsledcích - jsi zvědavá, jaké výsledky může online CoreCare cvičení mít? Tak mrkni! Ale taky čti, protože spousta výsledků, které ti kurz může přinést nejsou vidět, ale cítit.

Eva:

1. foto = 4 měsíce po porodu
2. foto = po 11 týdnech cvičení

Výsledky = zlepšené držení těla, menší bříško, a: „… žádný učůrávání a divný pocity. Občas jsem měla tam dole i divný bolesti, ale jak jsem začala cvičit ten vnitřek a pánevní dno, tak fakt cejtim rozdíl. Troufám si říct, že už je to skoro tak, jak před porodem.“

Kamila:

1. foto = 2 roky od 2.porodu
2. foto = po 11 týdnech cvičení

Výsledky = zlepšené držení těla, menší bříško, a mnohem lepší pocit z pánevního dna. „Už si tak často neukrupávám. Díky, tvoje cvičení pro mě bylo impulsem začít něco dělat obecně – změnit stravu a víc o sebe pečovat."

Kristýna:

1. foto = 6 týdnů po porodu
2. foto = po 11 týdnech cvičení

Výsledky = zlepšené držení těla, menší bříško, a: „Pánevní dno mám pocitově milionkrát lepší a už jsem zvládla i tu inkontinenci, to už mám pod kontrolou úplně. Chci ti mooc poděkovat za super skvělý kurz. Moc mi to pomohlo a bavila mě s tebou každá lekce. “

Petra:

2 roky od porodu

Výsledky po 1. měsíci cvičení = „Ivo díky, krom toho, že mě přestala bolet záda a hlava a že večer nejsem jak v 7. měsíci, tak mám menší diastázu.“

Barbora:

3 roky od 2.porodu

Výsledky po 1. měsíci cvičení = „Snažím se myslet na věci, které jsem si dříve vůbec neuvědomovala. Díky tvému cvičení si myslím na držení těla i na postavení nohou a to má jedno velké pozitivum, a to, že mě přestalo bolet operované koleno.“

Eva V.:

4 roky po porodu

"Ahoj Ivčo, tvoje cvičení miluju. Nikdy jsem nemyslela, že s neviditelnými cviky lze dosáhnout větších vnějších změn. Ale jsem u cvičení 7. lekce, cvičení dělám tak obden cca 3min a změnu registruje moje okolí!! Tak to mi přijde jako zázrak."

I když přínosy kurzu někdy zní jako zázrak, neslibuji ti instantní řešení, ani že budeš mít po kurzu míry jako supermodelka. To bych totiž lhala a to já nemám ráda.

Můžu ti ale slíbit, že když budeš trpělivá a poctivá, tak výsledky mít budeš a budeš blíž fungujícímu, krásnému tělu a skvělému pocitu ze sebe sama.

Co říkáš? Chceš se dát na 1. místo a s péčí na sobě pracovat?
Tak pojď, ráda tě provedu a budu ti oporou.

Jsem Mgr. Iva Kredbová, vystudovala jsem trenérství na Karlově Univerzitě a specializacuji se na cvičení zdravotního charakteru se zaměřením na ženy po porodu.

Mýma rukama prošlo na skupinových a individuálních lekcích přes 500 žen.
Online kurzem jsem ke spokojenému tělu provedla už více jak 700 žen po porodu.
Sama jsem maminkou 2 kluků, takže princip, který učím a předávám, mám důkladně propracovaný a vyzkoušený na vlastní i cizí kůži a právě díky tomu jsem mohla poskládat svou metodu CoreCare®, která skvěle funguje.

"Věřím, že prvním krokem ke změně je pochopení. Proto vysvětluji ženám, jak to v našem těle funguje. Vedu a motivuji je k tomu, aby díky specializovanému core cvičení jejich tělo fungovalo, krásnělo a cítily se v něm spokojeně."

Možná máš v hlavě ještě jednu z těchto často kladených otázek:

  • Jak dlouho po porodu/císařském řezu můžu dle kurzu začít cvičit?
    CoreCare® kurz je koncipovaný po ukončeném šestinedělí (úspěšné prohlídce u gynekologa). Cvičení je z počátku opravdu jemné, takže i po císaři můžeš začít takto brzy, pokud se na to cítíš.
    A právě to je druhé kritérium - to, jak se cítíš. Někdo se cítí v pohodě a může začít cvičit hned po 6-ti nedělí a někdo třeba až za půl roku od porodu...je to velice individuální...vnímej se, naciť se a dle toho se rozhoduj.
     

    (Pozn.v šestinedělí doporučuji co nejvíce odpočívat, aby mohlo tělo zregenerovat, rána po placentě se zacelit a mohlo z něj odejít vše co má. Doporučuji lehat si na bříško, aby se podpořilo zavinování dělohy a zatahování břišní stěny. Dbej na zvedání a lehání si přes bok. Snaž se lehce se napřimovat. Případně si na náročnější části dne podpoř bříško šátkem.)
  • Je kurz i pro mě i když už jsem po porodu spoustu let?
    Jasně! Protože každá kdo jsme matka jsme "po porodu" vlastně už navždycky - ten porod už nám nikdo neodpáře.
    Takže pokud cítíš, že tvé tělo neni v pohodě a trápí tě něco z výše uvedených věcí (stále vypouklé bříško, diastáza, problémy s pánevním dnem, špatné držení těla, bolesti zad, atd.), tak určitě do kurzu naskoč.
    CoreCare
    ® cvičení je komplexní, založené na zdravotním cvičení, takže ho může cvičit v podstatě kdokoli a pomůže.
    Jen si z toho "filtruj" moje rady čerstvým maminkám...například na video o kojení fakt koukat nemusíš ;-) 
    Jo a taky na sebe nebuď přísná. Tím, že je tvé tělo zvyklé být x let někde nefunkční, špatně nastavené, používat špatné stereotypy atd., tak může trvat delší dobu, než začne na cvičení reagovat a než se výsledky dostaví. Ale když budeš poctivá a trpělivá, tak budou!!!
  • Co když mám kýlu, pokles orgánů, prolaps dělohy, cystokélu, rektokélu atp...je kurz i pro mě?
    Ano. Pokud lékař neřekl jinak.
    CoreCare
    ® cvičení jde od základů a klade důraz na jemnou práci s hlubokými svaly břicha a pánevního dna.
    Hned v úvodním týdnu dostaneš doporučení a tipy, jak máš postupovat, aby se tvůj stav zlepšil.
    Ženy i s takovými potížemi mají skvělé výsledky. Několik z nich dokonce díky cvičení nemuselo podstoupit operaci, ke které byly indikované.
    Kurz v žádném případě nenahrazuje lékařskou péči, ale věřím, že cvičení pomůže i tobě :-)


    (Pozn. při takovémto stavu je velmi důležité je se vnímat. Zásada pro cvičení i pro život je, že pokud při/po něčem cítíš tlaky do pánevního dna/kýly, nebo zhoršení stavu, tak daná aktivita je pro tvé tělo moc těžká a přestaň s ní/dej si lehčí variantu.)
  • Je kurz i pro mě, když jsem po porodu, ale naštěstí nemám žádný z výše uvedených problémů?
    Určitě! Kurz je pro všechny ženu po porodu (i pro ty bez potíží), protože pomáhá obnovit sílu středu těla i ostatních částí a tím pomůže tělu rychleji se vrátit do kondice a to se s dětmi dost hodí.
    Taky tím můžeš předejít problémům, které by se třeba objevily až postupem času.
    Naučíš se vnímat samu sebe a co ti dělá dobře. Dozvíš se tam spoustu informací o lidském těle a určitě objevíš nějakou část, o které jsi ani nevěděla, že jde ovládat.
    Navíc jsou v něm rady "na celý život" (jak říkají klientky, co kurzem už prošly).
  • Potřebuji ke cvičení nějaké speciální pomůcky?
    Ze "speciálních" pomůcek, budeš potřebovat jen tenisový míček.
    Vše ostatní, co v kurzu budeme využívat věřím, že máš běžně doma. Určitě budeš potřebovat pohodlné oblečení (boty nepotřebuješ), 2x ručník velikosti "na ruce" (délka cca 100cm), židli a ideálně podložku na cvičení (ale i bez ní to jde ;-)
  • Co když budu cvičit špatně, když je to online - neublížím si?
    Neboj, kurz jde opravdu od úplných základů a cviky v něm jsou tak jemné, že i kdybys je náhodou dělala špatně, tak se nestane nic horšího, než že nebudou mít takový efekt...
    Jasně, že je super docházet někam naživo, ale pak stejně záleží na tom, jak si cvičíš sama doma a tam tě také nikdo nekontroluje a jsi odkázaná jen na to, co sis zapamatovala na místě, na lekci.
    Online tě vede k tomu, se víc vnímat, hlídat a spoléhat sama na sebe...a to se pak odráží i na psychice a sebevědomí ;-)
    A když si nebudeš jistá, tak si video a instrukce můžeš pustit znovu, kolikrát budeš potřebovat.
    Také budeš mít cviky popsané v DÚ.
    No a kdybys byla jó bezradná, tak to semnou ve skupince zkonzultuješ :-) 

    Prostě je důležité si uvědomit, že vždy děláme ty cviky jak v danou chvíli nejlépe dovedeme a časem, jak se naciťujeme, sílíme a tělo nás pouští dál a dál, tak se to provedení cviků zdokonaluje...

    Nemám iluze, že holky, co už kurzem prošly, cvičily úplně dokonale a přesto mají výsledky skvělé :-)

A ty ty skvělé výsledky můžeš mít taky!

Pojď se vydat na cestu k lépe funkčnějšímu a vypadajícímu tělu
... začínáme 22. ledna 2024 ...
tvé tělo i sebevědomí ti poděkuje.

Nyní máš možnost do kurzu vstoupit za cenu:
7 700,-

Přihláška do kurzu CoreCare po porodu
(22. ledna 2024 - 24. června 2024)


Kontaktní údaje


Fakturační údaje


Splátky


Platba



Obchodní podmínky Platební podmínky

© Copyright 2023 Mgr. Iva Kredbová - Všechna práva vyhrazena

comgate